14.02.2017 - Dagtrip Amsterdam

14 februari 2017 - Amsterdam, Nederland

Vandaag zijn we met onze opleiding, Leeuwenborgh Toerisme & Luchtvaartdienstverlening, naar Amsterdam geweest. Om 08:25 uur vertrok de trein vanuit Maastricht richting Amsterdam. Onderweg stapten mensen die dichterbij Amsterdam woonden op in Sittard, Roermond of Maastricht. Helaas had een aantal mensen de trein gemist, dus werd het programma met een uur opgeschoven. Wij kwamen om 10:50 uur aan in Amsterdam. We zijn eerst een uurtje gaan winkelen in de Kalverstraat. Om 12:00 uur moest iedereen op de Dam verzamelen om als groep naar binnen te gaan bij Madame Tussauds. De rij bij het museum was erg lang, dus we moesten een tijdje wachten voordat we naar binnen konden. Wij waren allebei nog nooit in Madam Tussauds in Amsterdam geweest. Persoonlijk vond ik (Cindy) het een beetje teleurstellend. Maar het was wel leuk om er een keer te zijn geweest. Nadat we in Madam Tussauds waren geweest hadden we een korte pauze. Daarna gingen we naar het Seksmuseum aan het Damrak. Hier zijn we nog geen 5 minuten binnen geweest aangezien er niks aan was. De tijd die we nog over hadden hebben we gebruikt om de Kalverstraat wat beter te verkennen.

amsterdam 2  Amsterdam  madam tussaud